The Home Care Kits

Bags that last— on Quality & Durability

Introducing our eco-friendly care kit formulas.
 

Here at JOSVLI we strive on creating pieces that could ensure its quality to be up to par. It is important to know that it is a smart choice to invest in good quality products in which you can be sure that these products can go a long way.

Therefore we have recently launched The Home Care Kits. Provided for our customers to care for their favourite goods and maintain its beauty as it once was for even a longer period of time without having to re purchase and instead can reuse the items.  

 

Our care kit formulas are eco friendly and mostly plant based and therefore does not harm the environment.

 

 

 

Tas yang bertahan— pada Kualitas & Daya Tahan
Memperkenalkan formula kit perawatan ramah lingkungan kami.

 

 

Kami di JOSVLI berusaha menciptakan karya yang dapat memastikan kualitas sesuai standar. Penting untuk mengetahui bahwa ini adalah pilihan cerdas untuk berinvestasi dalam produk-produk berkualitas baik di mana Anda dapat yakin bahwa produk-produk ini dapat bermanfaat dan karena itu kami baru saja meluncurkan The Home Care Kit. 

Disediakan bagi pelanggan kami untuk merawat barang-barang favorit mereka dan mempertahankan keindahannya seperti awal bahkan untuk periode waktu yang lebih lama.

 

Formula kit perawatan kami ramah lingkungan dan sebagian besar berbasis tanaman dan karenanya tidak merusak lingkungan.

 

 ——————————

 

 

 

First, JOSVLI Leather & Fabric Cleaner which is formulated to remove surface dirt, stains and to prepare JOSVLI leather products for moisturizing.

 

 

Pertama, Pembersih Kulit & Kain JOSVLI yang diformulasikan untuk menghilangkan kotoran permukaan, noda dan untuk menyiapkan produk kulit JOSVLI untuk pelembab.

 

 

 

Second, JOSVLI Leather Moisturizer  which help reserve and enhance the luster of JOSVLI leather-based goods, trims, wallets, shoes, watches, etc.

 

 

Kedua, Pelembab Kulit JOSVLI yang membantu mencadangkan dan meningkatkan kilau barang-barang berbahan dasar kulit JOSVLI, trim, dompet, sepatu, jam tangan, dll.

 

 

 

Last but not least we have JOSVLI Stain Repellent Spray which is a liquid based formula enriched with hydrophobic properties used as a stain repellent treatment for handbags, purses, luggage, hats, gloves, scarves and more. It creates an invisible barrier that protects the surface from the damage caused by water, weathering, dirt, cosmetics, and food stains.

 

All of these amazing care kits products are derived from plants and only consist of natural ingredients. 

 

 

 

Terakhir, kami memiliki JOSVLI Stain Repellent Spray yang merupakan formula berbasis cairan yang diperkaya dengan sifat hidrofobik yang digunakan sebagai perawatan anti noda untuk tas, dompet, koper, topi, sarung tangan, syal, dan banyak lagi. Ini menciptakan penghalang tak terlihat yang melindungi permukaan dari kerusakan yang disebabkan oleh air, pelapukan, kotoran, kosmetik, dan noda makanan.

 

Seluruh produk kit perawatan ini berasal dari tanaman dan hanya terdiri dari bahan-bahan alami.

 

 

 

FAQ: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

 

  1. What are the differences between 3 Care Kit Products?
  • Leather/Fabric Cleaner is used to remove dirt from your products. 

Applicable to any form of Leather: Smooth, Textured, Suede, Nappa, Marbled, Tanned, Embossed Skins, and ETC.

Applicable to any form of Cloth/Fabric such as: Cotton Canvas, Linen, Polyester, Knit, Wool/Tweed and ETC. 

 

  • Leather Moisturizer focuses on maintaining instead of cleaning excess dirt; which help reserve and enhance the luster of leather-based goods such as: leather bags, leather belts, and even leather shoes.
  • Stain Repellent Spray focuses on keeping unwanted liquids from your products; applicable for both leather and fabric 

 

  1. Can this kit work on Cloth/Canvas Materials? (ex: Shoes)

Yes, our Home Care Kit is applicable for Clothing/Shoes as well.

Please choose the right equipments to clean your fabric/leather products.

Our recommendations: 

  • Avoid excess rubbing on Cloth/Fabric Material, use soft-textured brush + one-way stroke.
  • Soft circular strokes on Leather Products using microfibre cloth.

 

  1. Can the moisturiser be used for Genuine Leather?

Yes, our Leather Moisturiser is genuine leather friendly.

Main Ingredients consists of Eco-friendly Wax Formula and Natural Oil Extracts.

 

 

 

FAQ: PERTANYAAN YANG SERING DITANYAKAN

 

  1. Apakah perbedaan diantara 3 Produk ini?
  • Pembersih Kulit / Kain digunakan untuk menghilangkan kotoran dari produk Anda. Berlaku untuk segala bentuk Kulit: Halus, Bertekstur, Suede, Nappa, Marbled, Kulit Timbul, dan dll. Berlaku untuk segala bentuk Kain seperti: Katun Kanvas, Linen, Poliester, Rajutan, Wol / Tweed dan DLL.
  • Leather Moisturizer berfokus pada pemeliharaan daripada membersihkan kotoran berlebih; yang membantu memesan dan meningkatkan kilau barang-barang berbasis kulit seperti: tas kulit, ikat pinggang kulit, dan bahkan sepatu kulit.
  • Stain Repellent Spray berfokus pada menjaga cairan yang tidak diinginkan dari produk Anda; berlaku untuk kulit dan kain.

 

2. Bisakah kit ini berfungsi pada Bahan Kain / Kanvas? (mis: Sepatu)

  • Ya, produk ini juga berlaku untuk Pakaian / Sepatu. Silakan pilih alat yang tepat untuk membersihkan produk kain / kulit Anda.
  • Rekomendasi kami: Hindari menggosok berlebihan pada Bahan Kain / Kain, gunakan sikat bertekstur lembut + sapuan satu arah. Gesekkan lembut melingkar pada Produk Kulit menggunakan kain serat mikrofiber.
 

 

3. Bisakah pelembab digunakan untuk Kulit Asli?

  • Ya, Pelembab Kulit kami ramah kulit asli.
  • Bahan Utama terdiri dari Formula Lilin Ramah Lingkungan dan Ekstrak Minyak Alami.